امضای قرارداد اکتشاف “نفت و گاز” در غرب ایران به ارزش ٣٧ میلیون یورو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

قرارداد لرزه نگاری ذهاب به ارزش ٣٧ میلیون یورو میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و بخش خصوصی به منظور اکتشاف نفت و گاز در استان کرمانشاه امضا شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، هرمز قلاوند، مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این مراسم از همکاری شرکت عملیات اکتشاف وابسته به صندوق بازنشستگی صنعت نفت با پیمانکار اصلی پروژه لرزه نگاری ذهاب (شرکت عملیات اکتشاف نفت و توسعه صنایع نفت و گاز قشم) خبر داد و گفت: احتمال وجود تاقدیس های نفتی و گازی در محدوده شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و قصر شیرین بسیار است.
 
قلاوند گفت: در پروژه لرزه نگاری ذهاب ١۶ خط لرزه نگاری دو بعدی جمعا به طول هزار و ١٠٠ کیلومتر با هدف تصویر سازی از افق های مخزن ساز بنگستان و دهرم برداشت خواهد شد.
 
وی با اشاره به مدت زمان ١۴ ماهه پروژه لرزه نگاری ذهاب اظهار داشت: این پروژه برای شرکت ملی نفت ایران حیاتی است، از این رو ضمن به کارگیری نیروی انسانی و تجهیزات به روز در آن تلاش خواهیم کرد با قدرت و سرعت خوبی این پروژه پیش رود.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از تجهیز کارگاه پروژه لرزه نگاری ذهاب طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: محدوده جغرافیایی این پروژه در غرب کشور ( استان کرمانشاه) با شرایط صعب العبور بوده به طوری که عملیات جابه جایی گاهی با بالگرد انجام خواهد شد.

گفتنی است روز قبل قرارداد لرزه نگاری ذهاب با موقعیت جغرافیایی غرب کشور (استان کرمانشاه) و اخذ مجوز و تامین بودجه از سوی شرکت ملی نفت ایران میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت عملیات اکتشاف نفت و توسعه صنایع نفت و گاز قشم منعقد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.