امضای تفاهم‌نامه میان مرکز توسعه IT وزارت ارشاد و شرکت پست

امضای تفاهم‌نامه میان مرکز توسعه IT وزارت ارشاد و شرکت پست

تفاهم‌نامه گسترش همکاری و فعالیت‌های مشترک فی‌مابین مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل با حضور رؤسای شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به امضاء رسید.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری‌های دوجانبه در بخش ارائه خدمات پستی در بخش‌های الکترونیکی، فیزیکی و مالی به تولیدکنندگان و فعالین حوزه رسانه‌های دیجیتال، این تفاهم‌نامه فی‌مابین مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به نمایندگی جناب آقای دکتر حسن علیزاده به عنوان طرف اول تفاهم‌نامه و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی جناب آقای مهندس محمدحسن کرباسیان به عنوان طرف دوم تفاهم‌نامه تنظیم و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 ماده (۱) موضوع تفاهم‌نامه:

 همکاری مشترک در حوزه‌های کاری مورد توافق از قبیل:

 ۱٫۱-   ارائه خدمات الکترونیکی (غرفه فروشگاهی) در سامانه ebazar پست به نشانی سامانه http://ebazar.post.ir به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات حوزه رسانه‌های دیجیتال

 ۱٫۲-   سالم سازی فضای محتوایی فروشگاه‌های اینترنتی فعال در حوزه محصولات رسانه‌های دیجیتال

 ۱٫۳-   ایجاد نمایشگاه الکترونیکی محصولات فرهنگی و هنری در بازار الکترونیک پست

 ۱٫۴-   به اشتراک گذاری بازار الکترونیک پست با مرکز به منظور عرضه محصولات تولیدی در زمینه فیلم، موسیقی، بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار با امکان تبادل لینک در پورتال‌های مربوطه.

ماده (۲) مدت تفاهم‌نامه:

 مدت زمان تفاهم‌نامه از زمان امضا به مدت سه سال بوده و پس از این مدت با موافقت طرفین تمدید خواهد شد.

 ماده (۳) تعهدات طرفین:

 ۳٫۱-   طرف دوم متعهد گردید جهت به‌روز رسانی و ارتقای سامانه ebazar بر اساس نیازهای مرکز اقدام نماید.

 ۳٫۲-   طرفین جهت درج لوگوی مرکز و عبارت “این سامانه با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است” در کلیه صفحات سامانه ebazar توافق نمودند.

 ۳٫۳-   دو طرف جهت کسب استعلام‌های لازم برای تمامی فروشگاه‌های متقاضی دریافت خدمات معرفی و فروش در سامانهebazar از مرکز توافق نمودند.

 ۳٫۴-   مقرر گردید طرف اول نسبت به صدور مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال برای فروشگاه‌های معرفی شده از سوی طرف دوم براساس ضوابط اقدام نماید.

 ۳٫۵-   طرفین نسبت به نظارت مرکز بر کلیه محصولات ارائه شده در سامانه براساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه توافق نمودند.

 ۳٫۶-   طرفین توافق نمودند نسبت به انجام فعالیت‌های متنوع تبلیغی و ترویجی از قبیل تبلیغات تلویزیونی و محیطی برای سامانه ebazar همکاری نمایند.

 ۳٫۷-   مقرر گردید مرکز، کلیه فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را جهت اختصاص بخش فروش و معرفی به هرکدام در سامانه ebazar را به پست معرفی نماید.

 ۳٫۸-   طرفین توافق نمودند جهت اعلام فراخوان در رسانه‌ها به منظور حضور فروشگاه‌ها و شرکت‌های متقاضی فروش محصول از طریق سامانه ebazar همکاری نمایند.

 ۳٫۹-   طرفین توافق نمودند در خصوص برگزاری مراسم رونمایی رسمی از سامانه ebazar در هفته پست همکاری نمایند.

 ۳٫۱۰- طرفین توافق نمودند جهت حضور سامانه ebazar در نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال استانی و بین‌المللی در چارچوب ضوابط نمایشگاه همکاری نمایند.

 ۳٫۱۱- طرفین توافق نمودند نسبت به دیگر سرفصل‌های همکاری که در این تفاهم‌نامه به  آن‌ها اشاره نشده به خصوص موضوع بازاریابی اقدام نمایند. بدیهی است درباره سازوکار و نحوه انجام فعالیت‌های جدید، در کمیته مشترک تصمیم‌گیری خواهد شد. کمیته مزبور متشکل از دو نماینده از هر طرف خواهد بود که به صورت مکتوب معرفی خواهند شد.

 ۳٫۱۲- دو طرف توافق نمودند ظرف یک هفته پس از امضاء نمایندگان دو طرف مشخص شده و در مورد کیفیت اجرایی کار تصمیم‌گیری نمایند.

 ماده (۴) تعداد نسخ تفاهم‌نامه:

 این تفاهم نامه در ۴ نسخه و ۴ ماده تنظیم و مبادله گردید و هر نسخه از آن اعتبار واحد دارد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.