امضای قرارداد ۷۰۰ میلیونی با نوری در جشن تولد!

۲۸خردادماه،

 مدیر اجرایی باشگاه ملوان انزلی گفت: در تاریخ ۱۰ خرداد ماه با پژمان نوری در ویلایی در انزلی و در حضور سرمربی خارجی تیم قرارداد ۷۰۰ میلیون تومانی امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه صادق درودگر اعلام کرد پژمان نوری به پیشنهاد قرارداد ۷۰۰ میلیون تومانی باشگاه ملوان پاسخ منفی داده است. این بازیکن نسبت به اظهارات درودگر واکنش نشان داد و مدیرعامل باشگاه ملوان را به دروغگویی متهم کرد.

علی اکبر کرامتی مدیر اجرایی باشگاه ملوان و مسئول قراردادهای این باشگاه در مورد این مسئله به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در تاریخ ۱۰ خرداد ماه در جشن تولد یکی از معاونان باشگاه که درودگر، پژمان نوری، عزتیان مدیر رسانه‌ای باشگاه و دراگان سرمربی خارجی تیم حضور داشتند با پژمان نوری در مورد عقد قرارداد با باشگاه ملوان صحبت شد.

وی ادامه داد: در همان روز درودگر با من تماس گرفت و گفت فرم قرارداد را به ویلا ببرم و در همان ویلا قرارداد پژمان نوری با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان امضا شد و درودگر به او گفت برای اینکه حُسن نیت ما به نوری ثابت شود این قرارداد در دست نوری بماند.

مدیر اجرایی باشگاه ملوان تصریح کرد: حتی قرار شد چک ۱۵۰ میلیون تومانی که نوری در دست داشت نیز از سوی باشگاه نقد شود و ۸۳ میلیون تومان طلب فصل قبل نیز به او پرداخت شود و در مجموع ۲۳۵ میلیون تومان نیز نقدی قرار بود به غیر از مبلغ قرارداد ۷۰۰ میلیون تومانی به نوری پرداخت شود. در آن روز که قرارداد امضا شد اشخاص دیگری هم شاهد امضا آن قرارداد بودند و نمی‌دانم چطور این مسئله را تکذیب می‌کند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.