امنیت مان به خطرافتد،آمریکا امنیت نخواهد داشت

امنیت مان به خطرافتد،آمریکا امنیت نخواهد داشت

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه بخش عمده جابجایی و تغییر در ناوگان امریکا که در خلیج فارس مستقر است را اقدام رسانه‌ای و تبلیغاتی آنان توصیف و تصریح کرد: هراس دشمنان از تهدید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه “در صورتی که امنیت ملی ایران در منطقه به خطر بیفتد، امنیتی برای آمریکا و هم پیمانانش وجود نخواهد داشت” منجر به شکل گیری این تحرکات از جانب آمریکا شده است.

به گزارش روزچهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان همایش فرماندهان و مسئولین این نیرو که در مشهد برگزار شد، ضمن مثبت ارزیابی‌کردن برگزاری این همایش چهار روزه با اشاره به ارتقای توان و آمادگی رزم یگانهای نیروی دریایی سپاه، گفت: روند ارتقای آمادگی‌ها در نیروی دریایی سپاه از سال ۶۵ تاکنون حفظ شده و این مدت زمان طولانی آبدیدگی و تجربیات مفیدی را در این نیرو بوجود آورده است.

فدوی اظهار داشت: به لحاظ شرارتهایی که آمریکا طی سالهای متمادی در منطقه از خود بروز داده است نیروی دریایی سپاه پس از جنگ نیز هیچگاه در شرایط عادی نبوده و همواره در وضعیت افزایش آمادگی با رده های مختلف قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه در برابر تهدیدات دشمنان در ابعاد نظامی در شرایط فوق العاده‌ای به سر می‌برد، تصریح کرد: این میزان آمادگی واقتدار در مجموعه نیروهای مسلح، دشمنان را از بکاربردن راهکار اقدام نظامی مایوس کرده است از این رو با بکاربردن ابزار تحریم و اعمال فشارهای اقتصادی، سیاسی و حقوقی رویکرد خصمانه خود علیه ملت ایران را دنبال می‌کنند.

فدوی تحریم‌های اقتصادی امروز را فرصتی مغتنمی برای جمهوری اسلامی ایران در ورود به عرصه جهادی عنوان و تصریح کرد: تحریم‌های نفتی دشمنان را باید به مثابه فرصت تلقی کرد و با این عرصه جهادی می‌توانیم به امید روزی باشیم که کشورمان حتی یک قطره نفت خام صادر نکند و این ذخیره الهی را به فراورده‌ها تبدیل کرده و یا به عنوان ذخیره آیندگان باقی گذارد.

وی گفت: امروز شاهد تحرکات نظامی مختصری در منطقه هستیم که تمامی آنها در ابعاد دفاعی قابل بررسی است و تمامی اقدامات دشمن بطور کامل از سوی رزمندگان نیروی دریایی سپاه رصد می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.