امیری: نظری در لیست قلعه‌نویی نبود

۲۸ام بهمن ،

علی امیری در گفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال در نیم‌فصل با مصطفی نظری صحبت کرده عنوان کرد: نظری بازیکن محترم و خوبی است؛ اما در نیم فصل دوم در لیست امیر قلعه‌نویی نبوده است. من مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال هستم و اگر نظری در لیست سرمربی وجود داشت حتما خبر داشتم.

وی ادامه داد: هیچ مذاکره‌‌ای با نظری نداشتیم. نمی‌دانم این مسائل چرا مطرح می‌شود. قبل از بازی ما مقابل فجر سرمربی این تیم صحبت از مسائل بیرون زمین استقلال می‌کند و می‌گوید آبی‌پوشان در این امر قوی می باشند، بعد از مسابقه هم سرپرست فجر این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. نمی‌دانم در فوتبال ما چه خبر است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال یادآور شد: البته باید بگویم که سرهنگ جعفری در شیراز استقبال خوبی از ما داشت. فکر نمی‌کنم صحبت‌های سرپرست این تیم هم حرف‌های رسمی این باشگاه باشد. روی این تیم نام یک شهید است و قطعا زیبنده این باشگاه نیست که چنین مسائلی را مطرح می‌کند.

وی افزود: وقتی صحبت از فوتبال پاک می‌کنیم نباید این مسائل را مطرح کنیم. ای کاش سرپرست محترم فجر یک بار هم که شده نام مسئولی که از استقلال با نظری صحبت کرده می‌آورد. اسم او را رسما اعلام کند تا ما هم بدانیم چه خبر است. من مسئول نقل و انتقالات بودم و هیچ تماسی در این زمینه نداشتم. فکر می‌کنم حرف‌های سرپرست فجر یک‌جور فرافکنی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.