امکانات تفریحی بوستان های جنوب تهران توسعه می یابد

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ تهران از تجهیز تمامی بوستان های شهری این منطقه به مجموعه های بازی کودکان و دستگاه های بدنسازی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید شیرازی با اشاره به این مطلب گفت: با نصب ۲۵ مجموعه بازی کودکان و ۱۱۰ دستگاه بدنسازی در بوستان های شهری منطقه۲۰ که به زودی انجام می گردد، تمامی بوستان های این منطقه به این امکان تفریحی ورزشی تجهیز می شوند.
 
شیرازی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان تصریح کرد: زیباسازی، بهسازی و کاشت نشاء گل های فصلی در بوستان ها و فضاهای سبز شهری از دیگر اقدامات مدیریت شهری در آغازین روزهای فصل تابستان است که به منظور افزایش طراوت و نشاط شهری در حال اجراست.
 
وی به آغاز ترم تابستانی آموزش های شهروندی مرکز آموزش و مشاوره گل وگیاه شهرداری منطقه ۲۰ نیز اشاره کرد و افزود: آموزش سبزی کاری، پرورش قارچ خوراکی، نگهداری و تکثیر گل های آپارتمانی، برپایی تورهای علمی و تفریحی، بازدید از گلخانه و… از ویژه برنامه های این مرکز در فصل تابستان است که به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ توسعه فضاهای سبز خانگی انجام می گردد.
 
گفتنی است مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه ۲۰ در بزرگراه شهید کریمی، بوستان فجر واقع شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در دوره های آموزشی مذکور می توانند با شماره های ۳۳۳۹۴۹۳۹ و۳۳۷۴۲۸۲۸ تماس بگیرند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.