امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین مسجد براساس موقعیت جغرافیایی توسط مشترکین ایرانسل ممکن شد

۰۵ تیرماه ۱۳،

Summer Promotion 90-Vitrin & RBT (RAMADAN)-23 July 2011.jpg

برای اولین بار در ایران، همزمان با دهه تکریم و تبیین جایگاه مسجد در جامعه و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین مسجد بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص، برای مشترکین ایرانسل ممکن شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
 
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت مساجد اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.
 
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله اول راه اندازی، نشانی و موقعیت ۵هزار مسجد در ۵۱ شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.
 
متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت تازه، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
 
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک ۵۰۰ ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه ۷۵۰ ریال در نظر گرفته شده است.
 
براساس این گزارش، به زودی تمامی بانکها، بیمارستانها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.