امیدواریم سرفصل تازه‌ای از تعامل دو قوه مجریه و مقننه ایجاد شود

فروردین ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور بعدازظهر امروز پس از پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار

دربارهٔ برنامه‌های این معاونت در تعامل دولت و مجلس گفت: با توجه به آشنایی ۱۶ ساله ای که در مجلس داشتم با تمام الزامات قانونی قوه مقننه آشنا هستم این کار برای بنده کار شناخته شده ای است.  

 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی عزمش برای تعامل سازنده با دولت وجود دارد و رئیس جمهور نیز بر این تاکید کردند که تعامل سازنده و تنگاتنگی با سایر قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی وجود داشته باشد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: بنده امیدوار هستم با توجه به تجربیات قبل و با شناختی که از نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها و قوه مقننه داشتم بتوانم در جهت توسعه و تحکیم و تعامل دو قوه مقننه و مجریه گام بردارم.  
 
انصاری در پاسخ به این سوال که اولین رایزنی شما با نمایندگان مجلس دربارهٔ چه موضوعی خواهد بود گفت: نماینده دولت متناسب با طرح ها و لوایحی که دولت به مجلس تقدیم می کند باید رایزنی کند و ما متناسب با دستورها و طرح ها و لوایحی که از قبل بوده با مجلس تعامل خواهیم داشت.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی دارای معاونت امور مجلس می باشند تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف معاون پارلمانی رئیس جمهور ایجاد هماهنگی میان معاونان امور مجلس دستگاه های اجرایی کشور است و ما از فردا فعالیت خود را در راستای تعامل با نمایندگان مجلس انجام خواهیم داد و  امیدواریم سرفصل تازه ای از همکاری دو قوه مقننه و مجریه ایجاد شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.