امیدواری دنیزلی به قهرمانی در آسیا

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل الشباب که با پیروزی ۳ بر یک این تیم همراه بود، اظهار کرد: من قبلا هم گفته بودم که تعجب می‌کنم چرا این دو بازی را به صورت همزمان برگزار نکردند. از آنجا که ما در بازی‌های داخل خانه امتیازهای بدی را از دست داده بودیم خیلی مهم بود که در این بازی پیروز شویم.

وی ادامه داد: رسیدن به این پیروزی کار سختی بود. امیدوارم در بازی الهلال با الغرافه نتیجه طوری رقم بخورد که بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. وقتی ما یک بر صفر عقب افتادیم، فشارمان را روی دروازه حریف بیشتر کردیم و توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم.

دنیزلی با اشاره به اینکه پرسپولیس می‌توانست با اختلاف بیشتری الشباب را شکست دهد گفت: موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما مهم کسب سه امتیاز بود که من به خاطر آن به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها در این هوای گرم واقعا خوب بازی کردند.

دنیزلی درباره حمایت هواداران از پرسپولیس در این بازی گفت: آن‌ها مثل همیشه ما را حمایت کردند. هواداران پرسپولیس هیچ وقت تیم‌شان را تنها نگذاشتند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا پیش از این از پولادی در پست هافبک دفاعی استفاده نمی‌کردی گفت: در بازی‌های گذشته در پست دیگری که برای‌مان اهمیت زیادی داشت از پولادی استفاده می‌کردیم. او امروز این شانس را داشت که در پست جدیدی به میدان برود و خوب هم بازی کرد.

وی درباره این موضوع که پرسپولیس چقدر برای قهرمانی در آسیا شانس دارد گفت: پرسپولیس همیشه شانس خودش را برای این هدف دارد. برای ما مهم است که از مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم و به این هدف باور داریم. شرایط هرچه می‌خواهد باشد، ما باید به مرحله بعد صعود کنیم.

خبرنگاری از دنیزلی پرسید آیا شما از هماهنگی در برگزاری بازی و انتخاب یک بازیکن اماراتی به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب نکردید گفت: همین که شما خبرنگاران از نحوه برگزاری بازی تعجب کردید، براری من کافی است اما برای ما مهم نیست که چه کسی بهترین بازیکن زمین شده بلکه پیروزی پرسپولیس مهم است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.