امیرعبداللهیان: موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست / مصاحبه را دوباره بخوانید

حسین امیرعبداللهیان پس از آنکه شماری از اصولگرایان از سخنانش نسبت به سپاه پاسداران برآشفتند، برداشت آنها را “دور از ذهن و بعید” خواند و توصیه کرد مصاحبه روز گذشته او را یک بار دیگر مرور کنند.

امیرعبداللهیان: موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست / مصاحبه را دوباره بخوانید

به گزارش ممتاز نیوز، در پی انتقادات جریاناتی خاص علیه وزیر امور خارجه در خصوص مصاحبه دیروز شبکه خبر، حسین امیرعبداللهیان با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

هموطنان عزیز
درود بر شما
از آنجاییکه بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر سوالی را نزد برخی از دوستان ایجاد کرده است، لازم‌ میدانم نکته ای را عرض کنم.
روشن است که از این واضح تر نمی شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ کشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیافتد.
در عین حال همانطور که بدقت در مصاحبه توضیح داده شد، چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی میتواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست. توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.
این جمله را هرگز فراموش نمی کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند :ایکاش من هم یک پاسدار بودم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.