امیرعلی اکبری:فریاد هایم به خاطر دل پری بود که داشتم/ خوشحالم روسفید شدم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > کشتی – ایسنا نوشت:

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان پس از کسب اولین طلای تاریخ ایران در وزن ۱۲۰ کیلوگرم گفت: خوشحالم که بعد از دو سال دوری از تشک روسفید شدم.امیر علی‌اکبری اظهار کرد: بعد از دو سال دوری و سختی کشیدن این مدال بسیار شیرین بود و فریادهای بعد از قهرمانی‌ام به خاطر دل پری بود که در این مدت داشتم. از این راضی‌ام که توانستم دل مردم را شاد کنم و جلوی آنها روسفید شوم.
وی دربارهٔ‌ی کشتی‌هایش در این رقابت‌ها عنوان کرد: خدا را شکر که بعد از این همه دوری به هیچ کس امتیاز فنی ندادم. کشتی اصلی‌ام در نیمه نهایی با کایالپ بود که خوشبختانه توانستم او را شکست دهم. در کشتی فینال هم با این که حریفم نایب قهرمان المپیک بود، بسیار اذیت نشدم.علی‌اکبری در پایان بیان کرد: احساس این که اولین طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران را در سنگین وزن گرفتم، بسیار لذت‌بخش است. از مسئولان می‌خواهم که به کشتی توجه بیشتری داشته باشند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. صابر مظفری:

    امیر جان از ارزش و مردانگی تو ذره ای کم نشد بلکه این اتفاق ناگوار باعث شد که مردم ایران از حسن نیت تو نسبت به وطن آگاه بشوند و قطعا خیلی بیشتر از قبلا در دلها و یاد مردم ماندنی شدی. تو وظیفه ات نسبت به ایران را به بهترین نحو انجام دادی. خسته نباشی پهلوان. خدا پشت وپناهت باد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.