امیر تاجیک در ˝ضیافت الهی˝ تلویزیون

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

برنامه ˝ضیافت الهی˝ امشب، ۱۵ مرداد ساعت ۲۱ با دعوت از امیر تاجیک و پخش گزیده‌ه­ایی از آهنگ‌های این خواننده، میهمان خانه مخاطبان خود می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، محمد تقی فاضلی، تهیه‌کننده ضیافت الهی با اعلام این خبر گفت: تاجیک از خوانندگان خوب موسیقی پاپ است که مردم او را با بسیاری از ترانه‌هایش مثل زیر آسمون شهر، کوچه‌های ‌عاشقی، نگاه ‌سبز ‌تو، معجزه، مهربونی و ترانه‌های دیگر می‌شناسند.

وی افزود: از این هنرمند دعوت کردیم تا در این شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان میهمان ضیافت الهی شده و با اجرای دو ترانه زیبا اوقات خوشی را برای روزه‌داران عزیز رقم بزند.

این تهیه‌کننده افزود: امشب هم طبق معمول همیشه آیتم “مسافران سرزمین عشق” پخش می گردد، این آیتم با محوریت جانبازان قطع نخاعی ساخته شده است.

به گفته فاضلی از دیگر آیتم‌هایی که امشب از برنامه ضیافت الهی پخش می گردد، می‌توان به کلیپ ام اس اشاره کرد. این کلیپ با مشارکت جامعه بیماران ام اس و برای آگاهی بخشی عمومی ساخته شده و به نقل از فاضلی قصد سیاه نمایی و یا ایجاد یاس و ترس در مبتلایان به ام اس را ندارد.

“ضیافت الهی” کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که به مناسبت ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و هر شب ساعت ۲۱ با اجرای شهرام شکیبا و فرهاد فخربخش و تهیه‌کنندگی محمد فاضلی روی آنتن تلویزیون می رود.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.