امین منوچهری: کاش گل نمی‌زدم و پرسپولیس را می‌بردیم/ خطای حسینی روی من پنالتی بود

۱۹م دیماه ،

مهاجم تیم فوتبال نفت معتقد است خستگی شدید بازیکنان این تیم یکی از عوامل اصلی شکست برابر پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امین منوچهری پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس و حذف از رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز بسیار تلاش کردیم. در نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما خاصیت جام حذفی همین است که وقتی عقب باشید برایتان فرقی نمی‌کند با یک اختلاف ببازید یا سه، چهار گل اختلاف.

وی ادامه داد: به نظر من بدن بازیکنان ما بسیار خسته بود. ما سه روز پیش با آلومینیوم بازی کرده بودیم و دو سفر طولانی دو ساعته داشتیم که سبب شده بود بسیار خسته شویم. هنوز فوتبال‌مان آنقدر حرفه‌ای نشده که هر دو، سه روز یک بازی برگزار کنیم. با این وجود پرسپولیس بسیار سرحال بود و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

منوچهری دربارهٔ تغییر ورزشگاه بازی گفت: خود من بسیار دوست داشتم که در آزادی بازی کنم. همین طور سایر بازیکنان ما به این موضوع علاقه‌مند بودند اما فکر نمی‌کنم بازی در آزادی سبب شده باشد ما به پرسپولیس ببازیم.

مهاجم نفت دربارهٔ گلی که به ثمر رساند، گفت: وظیفه من گلزنی است اما اگر این بازی را می‌بردیم بیشتر از گلی که زدم خوشحال می‌شدم. من گل را به پدرم تقدیم می‌کنم که در این سه، چهار هفته اخیر همه موهایش سفید شد.

منوچهری دربارهٔ صحنه‌ای که در نیمه اول در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد گفت: فکر می‌کنم در آن صحنه حسینی روی من خطا کرد و داور می‌توانست پنالتی بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.