انتخابات، رقابتی باشد نه حذفی

جام جم آنلاین: دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری با تاکید بر ضرورت پرهیز از تخریب و حذف رقیب در انتخابات، گفت: دشمن می‌خواهد رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری حذفی باشد.

حبیب‌الله عسگراولادی در مراسم افطاری حزب موتلفه اسلامی در جمع اعضای شورای مرکزی، خانواده شهدا و مدیران حوزه‌های این حزب، با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهارداشت: همه اصولگرایان در شرایط کنونی برای وحدت و یکپارچگی حزب‌الله کوشش کنند و نگذاریم رقابت در انتخابات را دشمن رقابت حذفی قرار دهد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه “همه باید در مرحله قبل از انتخابات و مقارن با انتخابات، برای یگانگی امت حزب‌الله سعی و تلاش کنیم”، افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری یک جشن ملی است و در این جشن ملی دشمن نمی‌خواهد چراغ وحدت روشن باشد.

وی با بیان اینکه “امام(ره) و مقام معظم رهبری از ما وحدت و یکپارچگی می‌خواهند”، تصریح کرد: شأن انتخابات، رقابتی بودن است اما نباید در پی حذف یکدیگر باشیم. هر کسی باید مثبت‌های نامزد مورد نظر خود در انتخابات را بگوید و دیگران را حذف نکند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات شوراهای شهر و روستاها نیز تعداد زیادی نامزد انتخاباتی هستند و رقابت گسترده‌ای در سطح کشور وجود دارد و همه باید در این دو انتخابات پیش‌رو به سمت رقابت سالم و جدی پیش برویم.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.