انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بزرگترین حماسه سیاسی کشور است

۸فروردین ۱۳،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بزرگترین حماسه سیاسی برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری است و کمیسیون تلاش می‌کند با یاری مردم انتخابات پر امنیت همراه با بصیرت برگزار شود.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل،سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به برنامه کمیسیون امنیت ملی در سال حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی گفت: قطعا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای دستیابی به حماسه سیاسی تلاش می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه امسال باید رکورد جدیدی در مشارکت عمومی داشته باشیم ادامه داد: بزرگترین حماسه سیاسی برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری است و کمیسیون تلاش می‌کند با یاری مردم انتخابات پر امنیت همراه با بصیرت برگزار شود.
 
حقیقت‌پور تصریح کرد: مردم باید با حضور پرشور و شایسته خو از میان کاندیداهای تائید صلاحیت شده در تولید حماسه سیاسی مشارکت کنند.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در مورد حماسه اقتصادی به نظر می‌رسد هدف اداره کشور بدون اتکا به بودجه نفت است که این اتفاق بسیار اتفاق مقدسی است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در راه دستیابی به بالاترین اقتصاد با بیشترین بهره‌برداری بدون اتکا به نفت تلاش کنیم و این مسئله بسیار حائز اهمیت است.   
 
انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.