انتخابات ریاست جمهوری سوریه باید فصل‌الخطاب گرو‌های معارض باشد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتخابات سوریه باید فصل‌الخطاب تمام گرو‌های معارض داخلی و خارجی این کشور باشد، گفت: هر رای که از صندوق آراء بیرون آید نیروهای معارض باید اسلحه‌های خود را زمین بگذارند.

“محمد حسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه انتخابات سوریه باید فصل‌الخطاب تمام گرو‌های معارض داخلی و خارجی این کشور باشد، گفت: هر رای که از صندوق آراء بیرون آید نیروهای معارض باید اسلحه‌های خود را زمین گذاشته و هیچ‌گونه اقدامی در جهت عملیات‌های تروریستی و نظامی دنبال نکنند.
وی با بیان اینکه گرو‌ه‌های معارض باید هر نظر و مطلبی را که دارند با رای خود اعلام کنند تا جلوی تشدید اقدامات تروریستی در سوریه گرفته شود، افزود: بعد از برگزاری انتخابات نیز بایستی سازمان ملل تمام قطع‌نامه‌هایی که علیه سوریه را کنار گذاشته و به سازندگی این کشور کمک کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: همچنین سازمان ملل باید با استفاده از جایگاه و اختیارات قانونی خود مانع از هرگونه اقدامات تروریستی در این کشور شود و بیش از این اجازه “یکه تازی” معارضینی که همچنان دنبال آتش فتنه در سوریه و منطقه هستند را ندهد.

آصفری با بیان اینکه “بان‌کی مون” دبیر کل سازمان ملل، موضع‌گیری خاصی در برابر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه نداشته است،‌ اظهار داشت: “بان‌کی مون” باید نظر خود را در نظر مردم جست و جو کند نه نظر گرو‌ه‌های تروریستی،‌ قدرت طلب و سلطه جو.

انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.