انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران امروز برگزار می‌شود

تقی رضایی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ شعبه صندوق رای ثابت و یک صندوق سیار به منظور رای گیری در سراسر استان تهران دایر است که اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می توانند با مراجعه به این شعبات نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیر کل سازمان مسکن وشهرسازی استان تهران به اعلام جزییات و نحوه برگزاری این انتخابات پرداخت و گفت: انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به منظور انتخاب ۲۵ عضو هیات مدیره که شامل ۱۱ نفر رشته عمران، ۶ نفر معماری، ۲ نفر مکانیک، ۲ نفر برق و ۳ نفر ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی و نیز یک نفر مکانیک و برق به صورت مشترک صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: به منظور اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین نامه های اجرایی آن امروز سه شنبه ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار می شود.

رضایی افزود: با توجه به نقش مهندسان در تولید مسکن با کیفیت و بهبود ساخت وساز و زلزله خیز بودن کشور، تولید مسکن با کیفیت و افزایش مقاومت ساختمان ها دربرابر زلزله موضوعی ضروری است.

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، تصریح کرد: در این انتخابات ۳۰۷ نفر در استان تهران کاندید شده اند و ۷۶ هزار نفر نیز عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هستند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.