انتخابات کنفدراسیون اردیبهشت ۹۲ برگزار می‌شود

۲۱م اسفند ،

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان دربارهٔ جلسه کمیته تخصصی لیگ های حرفه ای آسیا برای فدراسیون های عضو، که خود کفاشیان رئیس این کمیته است، گفت: دیروز جلسه کمیته تخصصی فوتبال حرفه ای آسیا برای فدراسیون های عضو و به منظور امتیاز دهی به لیگ های کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. قرار است تغییرات جدیدی در سیستم امتیاز دهی به کشورها در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۱۶ انجام شود. در سیستم جدید تغییراتی اعمال شده است که قرار است به کمیته مسابقات و پس از آن به کمیته اجرایی ارائه شود و در صورت تصویب از سال ۲۰۲۲ اعمال خواهد شد.

وی در پایان گفت: فردا جلسه کمیته مسابقات هم برگزار می شود و در آن مواردی به تصویب می رسد و به کمیته اجرایی برای بررسی و تصویب نهایی ارائه خواهد شد. همچنین تاریخ انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا، همان تاریخ قبلی و در اردیبهشت ۹۲ خواهد بود.

لازم به ذکر است که روز قبل علاوه بر علی کفاشیان که در جلسه کمیته تخصصی لیگ های حرفه ای آسیا برای فدراسیون های عضو حضور داشت، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و علی فتح الله زاده در نشست تخصصی کمیته فوتبال حرفه ای و مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در جلسه کمیته بازاریابی و حسین عسگری در جلسه کمیته داوران شرکت کردند. همچنین امروز مرتضی محصص در جلسه کمیته فنی، محمد درخشان در جلسه کمیته مالی شرکت می کند و فردا علی کفاشیان در نشست تخصصی کمیته مسابقات و دکتر علیزاده در جلسه آسیا ویژن شرکت خواهد کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.