انتخاب ۲۶ مقاله کارآفرینی برای ارائه در کنفرانس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دبیر علمی کنفرانس بین المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار گفت: فضای رقابت دربخش کارآفرینی نباید ملی و محلی باشد بلکه باید به صورت بین‌المللی باشد.

کارآفرینی

خبراقتصادی:در ادامه نشست خبری کنفرانس بین المللی کارآفرینی محمد علی مرادی, دبیر علمی کنفرانس با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور شاهد فضای رقابت بین المللی نیستیم گفت:  کنفرانس در دو حوزه موضوعی را پوشش داده است،  علاو ه بر موضوع کارآفرینی, بهبود فضای کسب و کار از جمله موضوعات مهم است که عموم مردم باید در آن مشارکت داشته باشند.

مرادی تاکید کرد: یکی از چالش‌های مهم کشوراین است که کارآفرینی به خوبی صورت نگرفته است. همچنین یکی دیگر این است که در دهه های قبل  مشکلات اساسی نظیر روند صعودی نرخ بیکاری، رشد نازل اقتصادی، نرخ تورم و بیکاری دو رقمی را شاهده بوده‌ایم. که سبب اصلی این مشکلات ریشه در ساختار تولید سنتی دارد و بیانگر این است که از دانش در فرایند تولید استفاده نمی‌شود.

وی  گفت: متاسفانه یکی از مشکلات این است که شرایط برای رقابت صاحبان کسب و کار مهیا نیست. لازم است که  فضای رقابت در این بخش، بین‌المللی باشد نه ملی, محلی.کارآفرینی با کمک نوآوری می‌تواند قابل رقابت باشد.

مرادی ادامه داد: برای دومین کنفرانس بین‌المللی کسب و کار ۱۴۰ مقاله دریافت شده که پس از طی مرحله داوری، ۲۶ مقاله برای ارائه در کنفرانس انتخاب شد؛ ضمن اینکه ۳۵ صاحب نظر توسعه کارآفرینی به عنوان سخنران در پانل‌های تخصصی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۱۲ پانل علمی در ۲ روز برگزاری همایش تشکیل خواهد شد و محیط کسب و کار و فعالیت‌های کارآفرینی، تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینی و کارکرد بانک‌ها، کارآفرینی اجتماعی و اخلاق، نگاه کارآفرینی با رویکرد توسعه، تجارت بین‌المللی، تأمین مالی کسب و کارهای خرد و کارآفرینی سازمانی از جمله موضوعات مورد نظر در این پانل‌های تخصصی خواهد بود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.