انتشار بیانیه‌ در جواب به کمیته امنیتی سنای آمریکا

فروردین ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته امنیتی سنای آمریکا در نامه‌ای به اوباما ضمن زیر سوال بردن انتخابات در ایران خواستار ادامه تحریم‌ها شد که بر همین اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصمیم گرفت بیانیه‌ای منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهیم کند.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز(سه شنبه ۲۵ تیر ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته امنیتی سنای آمریکا در نامه‌ای به اوباما ضمن زیر سوال بردن انتخابات در ایران خواستار ادامه تحریم‌ها شده است.
 
وی افزود : بر همین اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصمیم گرفت بیانیه‌ای منتشر و موارد و مسائل ذکر شده را به آنان تفهیم کند.
 
آصفری ادامه داد: همچنین در کمیته دفاعی مسئله خروج پادگان‌ها از شهرها بررسی شد که پیرو قانون در سال ۸۶ و ۸۷ تصویب شده بود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: در جلسه امروز نمایندگانی از فرماندهی کل قوا، وزارت دفاع، ارتش و نیروی انتظامی حضور داشتند و مقرر شد دولت در بودجه جدید خود ردیفی خاص برای این موضوع در نظر بگیرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.