انتشار تصاویری از یک قسمت آیفون ۵ اس و ۶

ممتازنیوز:

تصاویری از بخش های مختلف اسمارت فون که ادعا شده مربوط به دو دستگاه آیفون ۵ اس و آیفون ۶ می باشد منتشر شد. این تصاویر توسط یک وبسایت فرانسوی منتشر شده و به گقته فون ارنا می تواند دلیل بر عرضه این دو مدل اسمارت فون در سال جاری باشد. این تصاویر توسط شخصی در اختیار این وبسایت قرار گرفته که با یکی از تامین کنندگان قطعه برای اپل در ارتباط است. ادعا شده که این تصاویر مربوط به ماژول loudspeaker در آیفون ۵ اس و آیفون ۶ می باشد که تاحدودی شبیه به ماژول موجود برروی آیفون ۵ است.

به گفته nowhereelse.fr، شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ سه نسخه اسمارت فون آیفون جدید عرضه خواهد کرد. یکی از آنها آیفون ۵ اس، دیگری آیفون ۶ با تغییرات بیشتر و در نهایت نسخه ای از آیفون که با نام iPhone Math یا + iPhone شناخته می شود و دارای صفحه نمایشی با سایز ۴.۸ اینچی است. احتمالا این نسخه از آیفون برای رقابت با فبلت Samsung GALAXY Note II و نسخه جدید آن روانه بازار خواهد شد.

براساس شایعات، شرکت اپل از نسخه بعدی آیفون خود در تاریخی بین ماه مارس و جولای رونمایی خواهد کرد و نسخه دوم در پایان سال جاری روانه بازار می شود. به نظر شما عرضه مدل های مختلف آیفون از سوی اپل سیاست درستی خواهد بود؟

sc2-jpg

sc3-jpg

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.