انتشار جزئیاتی جدید از آیفون ارزان قیمت اپل

ممتازنیوز:

1

هنگامی که بحث عرضه نسخه مینی از آیپد مطرح شد، شرکت اپل این موضوع را بارها رد کرد، اما در نهایت این دستگاه روانه بازار شد. به نظر می رسد که این داستان در مورد نسخه ارزان قیمت آیفون نیز در حال تکرار است. شیلر عرضه این نوع اسمارت فون را رد کرده، ولی مدارک و شواهدی وجود دارد که وجود اینچنین دستگاهی را تایید می کند.

اما این دستگاه اپل چه شکل و طراحی دارد؟ به گفته کسانی که این دستگاه را دیده اند، این محصول اپل ترکیبی از آیفون ۵ و آیپاد اپل است، صفحه نمایشی ۴ اینچی همانند آیفون ۵ دارد و حتی رزولوشن آن نیز شبیه به آیفون ۵ می باشد. دکمه های کنترل صدا نیز تقریبا شبیه به چیزی است که برروی آیفون ۴، آیفون ۴ اس و آیفون ۵ وجود دارد، البته مقداری کشیده تر و باریک تر هستند (مانند iPod touch و iPhone 3G/3GS). براساس اطلاعات بدست آمده این مدل ارزان قیمت آیفون حدود نیم میلیمتر بلندتر و عریض تر از Apple iPhone 5 است، در حالیکه ضخامت آن ۱ میلیمتر بیشتر می باشد.

به گفته iLounge این نسخه ارزان قیمت از اسمارت فون آیفون، از جلو بسیار شبیه به آیفون ۵، از کناره ها شبیه به iPod classic و از ته دستگاه شبیه به iPod touch 5G می باشد و در ساخت آن بجای شیشه و فلز کاملا از پلاستیک استفاده شده است.

به هر حال باید دید این شایعات و خبرها در نهایت چه نتیجه ای در برخواهد داشت و آیا این دستگاه در نهایت معرفی می شود، ضمن اینکه اگر همه این خبرها صحت داشته باشد، این نسخه از آیفون در رنگ های متنوع در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.