انتشار فیلم غیراخلاقی مادر “اوباما”

در بخشی از حقه های کثیف انتخاباتی که گریبانگیر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده، اسنادی علیه اوباما برای میلیون ها رای دهنده آمریکایی در سراسر این کشور ارسال شده که در آن ها زنی که ادعا می شود مادر رئیس جمهوری آمریکاست، در فیلمی با عکس های غیر اخلاقی دیده می شود.

 

 

در این فیلم “آن دانهام”، مادر باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با ژست‌های غیر اخلاقی به تصویر کشیده شده است. این فیلم با نام “رویاهایی از پدر واقعی من” توسط یک فیلمساز راستگرای مخالف اوباما ساخته شده است. همچنین در این فیلم ادعا شده که پدر اوباما با نام “فرانک مارشال دیویس”، یک شاعر چپگرا و فعال حزب کمونیست بوده و ازدواج وی با آن دانهام پوششی برای فعالیت‌هایش محسوب می‌شده است.

این ادعاهای غیر معمول و انتشار این فیلم می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای اوباما در پی داشته باشد چرا که نسخه‌های زیادی از این فیلم به سراسر آمریکا ارسال شده و در آن‌ها نشان داده شده که تاریخچه خانوادگی رئیس جمهوری کنونی آمریکا کاملا دروغی است.

طبق داستان روایت شده در این فیلم، ازدواج مادر اوباما با باراک اوبامای پدر پوششی بر رابطه این زن با فرانک مارشال دیویس است؛ شخصی که رئیس جمهوری آمریکا وی را “استاد و مشاور” خود می‌داند. فرانک مارشال دیویس نیز این تصاویر را زمانی که وی باراک اوباما را باردار بوده از وی گرفته و آن‌ها را به مجلات منتشر شده در سال‌های آخر دهه ۱۹۵۰ میلادی فروخته است.

راوی فیلم نیز احتمالا رئیس جمهور کنونی آمریکا است به طوریکه روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس از قول راوی می‌نویسد: این تصاویر چند هفته پیش از آغاز سال جدید ۱۹۶۰ میلادی، زمانی که مادرم مرا باردار بوده، گرفته شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.