انتشار کارنامه عملکرد شهرداری منطقه ۱۸

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۸، از انتشار یافتن کارنامه عملکرد شهردار، معاونت‌ها، دوایر و نواحی این منطقه خبر داد.

حسین دزفولی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: کارنامه ارزیابی جلسات ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان و شهردار منطقه ۱۸ در بازده زمانی اوایل بهمن ماه سال ۹۱ تا نیمه اول مرداد ماه سال ۹۲ منتشر و حوزه‌ها، دوایر و نواحی برتر ۱۸ معرفی خواهند شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: کارنامه عملکرد شهرداری منطقه ۱۸، شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کاری حوزه‌ها، معاونت‌ها، دوایر و نواحی برتر منطقه به منظور آشنایی شهروندان با نحوه‌ی عملکرد آنها منتشر می‌شود.
دزفولی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در همین راستا در بخش حوزه‌های برتر، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ با ۲۸۸ مورد دارای بیشترین پیام، با افزایش انتقاد و شکایات، امور شهری با ۴۰ پیام، درصد رسیدگی اندک، فنی و عمران با ۱۴ پیام، سهم صد در صدی انتقاد و شکایات و رسیدگی اندک، مالی و اداری با ۱۲ پیام و درصد رسیدگی ۶۷ درصدی کمی در این کارنامه ارزیابی و مشخص شده است.
وی ادامه داد: ارزیابی حوزه‌های مختلف از جمله شهرسازی و معماری با ۸ پیام و درصد رسیدگی کیفی ۵۰ درصدی اندک، امور اجتماعی و فرهنگی با کسب درصد مناسب در تمامی زمینه‌ها در این کارنامه مشخص شده است.
دزفولی با اشاره به کارنامه ارزیابی عملکرد نواحی ۷ گانه شهرداری منطقه ۱۸ افزود: کارنامه ارزیابی عملکرد نواحی ۷ گانه شهرداری منطقه ۱۸ شامل ناحیه یک ۹۴ پیام، افزایش سهم انتقاد، شکایات و رسیدگی اندک، ناحیه ۲ با ۱۱۶ پیام و درصد مناسب کیفی، ناحیه ۳ با ۴۳ پیام، افزایش سهم ۸۶ درصدی انتقاد و شکایات با درصدی اندک، ناحیه ۴ با تعداد ۵۷ پیام با افزایش سهم انتقاد و شکایت و درصد اندک رسیدگی کیفی ناحیه ۵ با ۵۱ پیام، افزایش سهم انتقاد، شکایات و درصد اندک رسیدگی کمی، ناحیه ۶ با ۹ پیام، درصد مناسب در تمام بخش‌ها، ناحیه ۷ با تعداد ۱۰ پیام و درصد رسیدگی ۳۷ درصدی اندک است.
وی با اشاره به کارنامه ارزیابی عملکرد و اثر و املاک مستغلات شهرداری منطقه ۱۸ گفت: کارنامه ارزیابی عملکرد دوایر املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۱۸ در تمام بخش‌ها و اجرای احکام شامل ۴ پیام و افزایش صد در صدی سهم انتقادات، شکایات است.
دزفولی در پایان با اشاره به برگزیدگان این طرح گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی ۲ و ۶، اداره املاک و مستغلات منطقه ۱۸ از برگزیدگان کارنامه ارزیابی جلسات ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان و شهردار منطقه ۱۸ می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.