انتصاب “نوبخت”مصداق عینی تشکیل دولتی اعتدال گرا به حساب می‌آید

اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب “نوبخت” دبیر کل حزب فراگیر اعتدال و توسعه به عنوان “معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور” مصداق عینی وعده رییس جمهور محبوب، مبنی بر تشکیل دولتی اعتدال گرا به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از کانون رسانه‌ای حزب اعتدال و توسعه، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی را باید یکی از پرشورترین و تاثیرگذارترین انتخابات تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست. پیروزی قاطع گفتمان اعتدال با رأی اکثریت آحاد مختلف ملت شریف و فهمیده این مرزوبوم،جلوه‌ای دیگر از شعور بالای این مردم را به تصویر کشید.

پس از شور و حرارت روزهای اول انتخابات و نیز برگزاری باشکوه ترین مراسم تحلیف ریاست جمهوری تاریخ کشور با حضور نمایندگان بیش از ۵۰ کشور جهان که پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب برگزار شد، این روزها نیز انتخاب اعضای کابینه و دیگر همراهان رییس جمهور، کانون توجه مردم ایران و دیگر کشورها شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به رایزنی ها و مشورت‌های همه جانبه تیم ریاست جمهوری و نیز محور قرار دادن شایسته سالاری در انتخاب‌های دکتر حسن روحانی، یکی از کارآمدترین دولت‌های تاریخ انقلاب در حال شکل گرفتن است.

در این میان، انتصاب مردی که در طول یک دهه قبل، مدیریت شاخص ترین نهاد سیاسی متولی گفتمان اعتدال، یعنی گفتمان پیروز در انتخابات را عهده دار بوده است از همان ابتدا مورد انتظار همگان بود چراکه انتخاب بزرگ مردم ایران نیز برگرفته از برداشت صحیح آن‌ها از واقعیات جامعه بوده و آگاهانه، اعتدال و توسعه ملی را برای اعتلای میهن خویش برگزیدند.

انتصاب دکتر محمدباقر نوبخت، دبیر کل حزب فراگیر اعتدال و توسعه به عنوان “معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور” توسط  دکتر حسن روحانی، از آنجاییکه حائز اهمیت ویژه است که مصداق عینی وعده رییس جمهور محبوب، مبنی بر تشکیل دولتی اعتدال گرا به حساب می‌آید. دکتر نوبخت همواره مشی اعتدال و توسعه همه جانبه را محور پیشرفت ایران اسلامی دانسته است.

کانون رسانه حزب فراگیر اعتدال و توسعه این انتخاب شایسته را ارج نهاده، سرافرازی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.