انتظاربازی سختی مقابل گالاتاسرای راداشتیم

سر الکس فرگوسن پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا از کمبود اعتماد به نفس در میان شاگردانش ابراز تأسف کرد.

به گزارش فارس،گل دقیقه هفتم مایکل کریک برای اینکه ۳ امتیاز مسابقه در اولدترافورد نصیب شیاطین سرخ شود، کافی بود.

به هر حال قهرمان ترکیه فرصت‌های فراوانی برای تساوی داشت و فرگوسن معتقد است که یونایتد خوش‌شانس بود که توانست در این بازی به پیروزی برسد.

وی در این باره اظهار داشت: انتظار بازی سختی را داشتیم. در نیمه اول اغلب توپ را از دست می‌دادیم و آنها در ضد حملات واقعا عالی کار می‌کردند.

فرگوسن ادامه داد: در نیمه دوم در خط دفاعی منسجم‌تر بودیم و همه موقعیت‌ها در اختیار ما بود، می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل در این نیمه به ثمر برسانیم.

سرمربی منچستر یونایتد خاطرنشان کرد: اولین بازی در این مسابقات خوب بود، گالاتاسرای در مالکیت توپ اعتماد به نفس بسیار خوبی داشت و همه تیم‌های خوب اروپایی همین‌طور هستند.

وی اضافه کرد: باید هنگامی که توپ را در اختیار دارید، اعتماد به نفس داشته باشید. ما با از دست دادن فرصت‌ها در نیمه دوم خود را در خطر قرار دادیم.

با وجود عملکرد نه‌چندان مقتدرانه شیاطین سرخ در این مسابقه، سرمربی این تیم از کسب حداکثر امتیاز در این مسابقه ابراز خوشحالی کرد و گفت: ۳ امتیاز در اولین بازی بسیار مهم است، به خصوص از اتفاقی که در پایان فصل گذشته برای ما افتاد، باید درس بگیریم.

وی ادامه داد: فصل گذشته در بنفیکا مساوی کردیم و سپس در خانه نیز به یک تساوی رضایت دادیم، بنابراین پیروزی در این مسابقه یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.