انتقاد آنجلینا جولی از انتشار فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام: پخش این فیلم توهین‌آمیز چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست

انتقاد آنجلینا جولی از انتشار فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام: پخش این فیلم توهین‌آمیز چیزی جز جنگ علیه اسلام نیستانتقاد آنجلینا جولی از انتشار فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام: پخش این فیلم توهین‌آمیز چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست
تاریخ درج : ۲۹ شهریور
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : آنجلینا جولی بازیگر مطرح هالیوودی از انتشار فیلمی توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام انتقاد کرد و گفت پخش فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست.

آنجلینا جولی بازیگر مطرح هالیوودی از انتشار فیلمی توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام انتقاد کرد و گفت پخش فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست.

به گزارش اعتماد، در حالی که اعتراضات نسبت به انتشار فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام ادامه دارد، آنجلینا جولی بازیگر مشهور آمریکایی و سفیر حسن نیت سازمان ملل که در روزهای اخیر به بسیاری از کشور‌های مسلمان سفر کرده است، با حجاب کامل در رسانه‌ها حضور یافته و ضمن اعلام همبستگی با مسلمانان جهان، به پخش فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام اعتراض کرده است.

آنجلینا جولی خواهان توقیف سازندگان این فیلم شده است. او در سخنان خود گفته است پخش فیلم توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام چیزی جز جنگ علیه اسلام نیست. او از اعتراضات مسلمانان در این زمینه دفاع کرده است. این هنرپیشه هالیوود چند سال پیش نیز در مصاحبه با رادیو ملی پاکستان گفته بود به دین اسلام علاقه‌مند است. او چند روز پیش نیز در دیدار و گفت‌وگو با عبدالله گل درباره وضعیت پناهجویان سوریه ابراز نگرانی کرده و گفته بود: من به تلاش خود برای رساندن پیام مظلومیت آوارگان سوری به جهان ادامه خواهم داد و امیدوارم این کشور هرچه زودتر به آرامش بازگردد.

انتشار بخش‌هایی از یک فیلم سینمایی تولیدشده در آمریکا در روزهای گذشته زمینه‌ساز اعتراضات گسترده مسلمانان در کشورهای مختلف جهان بوده است. بیشتر این اعتراضات در مقابل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا انجام شده ‌است که در مرگبارترین آنها، به دنبال حمله معترضان، چهار دیپلمات امریکایی در کنسولگری این کشور در شهر بنغازی در لیبی کشته شدند.


نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.