انتقاد آیت الله علم الهدی از مدیریت ۸ ساله احمدی نژاد

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
امام جمعه مشهد مقدس گفت: در هشت سال قبل کشور با یک مدیریت خاص و با یک سلیقه اداره شد که در طول این مدت بعضی از اصول انقلاب در موقعیت بهتری قرار گرفت و بعضی نیز تضعیف شد و در نهایت مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزایش یافت.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، آیت الله علم الهدی شامگاه سه شنبه در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در حسینیه رهروان روح الله مشهد در جمع خانواده‌های شهدا برگزار شد اظهار کرد: امروز مطالبه مردم ما مدیریت معیشتی و اقتصادی شده و کاندیداها نیز بر همین مبنا صحبت می‌کنند و می‌گویند ما آمده‌ایم مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کاندیداها نمی‌گویند چگونه می‌خواهند مشکلات را حل کنند، تصریح کرد: بعضی دیگر نیز شعار سازش با دشمنان را سر می‌دهند و به گونه‌ای حرف می‌زنند که فکر می‌کنید با سازش مشکلات حل می‌شود که البته این تفکر بسیار اشتباه و خطرناک است.

امام جمعه مشهد مقدس افزود: در این دوره با توجه به اینکه بسیار از مسایل ما به‌ویژه در بحث عدالت اجتماعی زیر پا گذاشته شد و قشر فقیر وضعیت بدتری پیدا کردند و ثروت به جیب یک عده خاصی رفت در بین مردم یک مطالبه‌ای پیدا شد که یک عده‌ای آمدند بر این مطالبه مردم سوار شدند و حکومتی را تشکیل دادند که آن هم هشت سال طول کشید.

وی گفت: سازش با کشورهایی مانند عربستان وهابی پرور و بحرین شیعه کش و دوستان صدام نمی‌توان مشکلات را حل کرد که ما بیائیم بگوئیم می‌خواهیم سازش کنیم.

علم الهدی افزود: بعضی که در راه انقلاب و اسلام شهید هدیه نکرده‌اند و کاری برای حفظ ارزش‌های نظام انجام ندادند شاید این حرف‌ها را متوجه نشوند اما خانواده‌ها و فرزندان شاهد و همسران شهدا که بی سرپرست شدند این مسئله را به خوبی متوجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو به دنبال کسی برویم که می‌داند شهید و جبهه یعنی چه و حاضر نیست مطالبه سازشکارانه را بر زبان بیاورد گفت: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که وقتی چشمانمان را باز کردیم نبینیم روی خون شهدا ایستاده‌ایم.

علم الهدی گفت: پس از بیست و چهار سال از رحلت امام خمینی(ره) احساس نمی‌کنیم که ایشان از بین ما رفته‌اند چرا که ارزش‌های مورد نظر ایشان امروز بر جامعه ما حاکم است و اندیشه و راهشان ادامه دارد.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به دوره اصلاحات در کشور اظهار کرد: در دوره اصلاحات نیز یک سری پرده دری‌ها صورت پذیرفت و مسائل ارزشی ما تضعیف شد و به طور طبیعی با این اقدامات ضد ارزشی مطالبه مردم ما به سمت یک دولت ارزشی رفت و مردم در انتخابات به یگ گفتمان ارزشی رای دادند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. karim:

    این آقا همونی نبود که تمام قد از احمدی نژاد حمایت میکرد؟ این مرد !!! همونی نیست که مردم رو بزغاله خطاب کرد؟ خدایا این آدم نماها رو چطور عذاب خواهی کرد. کسانی را که چشمشان را بر حقایق میبندند و طرفدار جریان بادن. هر روز به گونه ایی صحبت میکنند که انگارنه انگار تا چندی پیش مخالف آنرا گفته اند. خدایا در سیستم ما که محاکمه این افراد غیر ممکن است اما از تو میخواهم به حق خون مظلومان داد ما را از این روبه صفتان بیدین بگیر. اینها نتنها دین ندارند که آزادمرد هم نیستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.