انتقاد اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی از مغفول ماندن انتخابات شوراها

۱۸خردادماه،

نشست ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با حضور بعضی از اعضای این ائتلاف ۳۱ نفره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعضای این ائتلاف نکاتی را در مورد تبلیغاتی انتخابات شورای شهر،‌ همایش چند هزار نفری در آخرین روز از تبلیغات مطرح کردند و برای پرداخت ضعیف به انتخابات شورای شهر از سازمان صدا و سیما انتقاد کردند.

پرویز سروری – رییس ائتلاف آبادگران – از تهیه میثاق‌نامه‌ای خبر داد که تعهدات این ائتلاف به ارزش‌های حاکم انقلاب و سوگند برای خدمت بیشتر به مردم را مطرح می‌کند. این میثاق‌نامه همچنین بر جلوگیری از آلوده شدن شوراها به سیاست و جناح‌ها تاکید می‌کند.

اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در ادامه بحث‌های را دربارهٔ لیست‌های مختلف اصولگرایان مطرح کردند و از دبیر این ائتلاف خواستند در نشست‌هایی چشم‌انداز آینده تهران را برای مردم تشریح کند.

به گزارش ایسنا، بخش دیگری از این نشست به انتقاد از سازمان صدا و سیما به پرداخت کم به انتخابات شوراها مربوط می‌شود.

علیرضا علی‌احمدی یکی از اعضای این ائتلاف گفت: این بی‌عدالتی است، چراکه از چند ماه قبل صدا و سیما تبلیغات غیرقانونی انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده و الان هریک از کاندیداها به یک شخصیت ملی تبدیل شدند که هیچ‌کدام هم حاضر نیستند به نفع دیگری کنار بروند.

این صحبت با تایید چند تن دیگر اعضای ائتلاف مواجه شد و سروری نیز این مساله را مطرح کرد که صدا و سیما آمادگی برگزاری مناظره را دارد ما هم این را هم قبول داریم به انتخابات شوراها ظلم می‌شود ولی صدا و سیما می‌گوید نمی‌دانیم چه کار کنیم چون اگر تبلیغ یک نفر را بکنیم بی‌عدالتی است با اینحال آنها آمادگی دارند با پیشنهادات ما برنامه‌های را برگزار کنند.

در ادامه این نشست مطالبی دربارهٔ پوسترهای انتخاباتی، برگزاری همایش چند هزار نفری در روز چهارشنبه و تبلیغاتی اینترنتی و مجازی مطرح شد.

به گزارش ایسنا، مرتضی طلایی، خسرو دانشجو، مرتضی غرقی، مهرداد بذرپاش و حسین رضازاده از جمله چهره‌های بودند که در نشست ائتلاف خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.