انتقاد دختر شهید کاوه از شرایط اکران «شور شیرین»

انتقاد دختر شهید کاوه از شرایط اکران «شور شیرین»

جام جم آنلاین: در آستانه اکران فیلم سینمایی «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی، دختر شهید کاوه از شرایط اکران این فیلم دفاع مقدسی انتقاد کردند.

ابراهیم اصغری در مراسم افتتاحیه اکران فیلم سینمایی «شور شیرین» با بیان این‌که تا این لحظه مشکل اکران مطلوب فیلم حل نشده است، افزود: فیلم شهید کاوه با زحمات زیاد و سرمایه بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است اما متاسفانه تمام توان ما در چند روز گذشته صرف حل کردن اختلاف نظرهایی شده که وجود دارد و هنوز هم نتوانستیم مشکلات پیش رو را حل کنیم. البته آقای شمقدری و برخی از دوستان در وزارت ارشاد تلاش‌هایی را انجام داده‌اند تا مشکل اکران حل شود.

دختر شهید کاوه هم روی سن رفت و با انتقاد نسبت به شرایط اکران «شور شیرین» گفت: از صحبت‌های آقای اصغری ناراحت شدم که سینمای دفاع مقدس چقدر باید مظلوم باشد.

وی خاطر نشان کرد: به نظرم «شور شیرین» فیلمی بسیار عالی و بی‌نظیر است و باید از همه دست اندرکاران و عواملی که برای آن زحمت کشیده‌اند و یا از فیلم حمایت کرده‌اند، تشکر کنم.

سید احمد میرعلایی هم در این برنامه ضمن تقدیر از دست اندرکاران فیلم سینمایی «شور شیرین» گفت: فیلمسازی در زمینه دفاع مقدس همیشه سخت بوده و روز به روز هم سخت‌تر می‌شود، از سوی دیگر مستندسازی در این زمینه کار ساخت فیلم را بسیار دشوارتر می‌کند.

همچنین حمیدرضا عمارلو بازیگر شهید کاوه هم درسخنانی ابراز امیدواری کرد که روح بزرگ شهید کاوه و خانواده ایشان از بازی او در این فیلم راضی باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم عوامل ساخت فیلم سینمایی «شور شیرین» از سوی بنیاد سینمایی فارابی تقدیر و هدایایی دریافت کردند.

رویگری،‌محمود پاک نیت‌،علی کشوری‌، حسن خوانساری و… حضور داشتند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.