انتقاد رویانیان از آشفتگی بازار نقل و انتقالات

انتقاد رویانیان از آشفتگی بازار نقل و انتقالات

جام جم آنلاین: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ابراز تاسف از این که ” هیچ گونه نظارتی بر روند جذب بازیکنان صورت نمی گیرد” ازآشفتگی حاکم بر بازار نقل و انتقلات انتقاد کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان افزود: این باشگاه به دلیل دولتی بودن باید بیشترین پاسخگویی را داشته باشد اما باشگاه‌های دیگر با خیالی آسوده ؛ بدون هیچ گونه نظارتی؛ نسبت به جذب بازیکن با قراردادهای هنگفت اقدام می‌کنند.

رویانیان اظهار کرد: برخی باشگاه‌ها که وضع مالی خوبی دارند و به صنایع نفت و دیگر صنایع وابستگی دارند؛ پیشنهادهای عجیب و غریبی به بازیکنان می‌دهند که این موضوع باعث شده ؛ شاهد آشفته بازار و روندنامشخص جذب بازیکن باشیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس به دلیل دولتی بودن بیشترین آسیب را دیده و ما باید همیشه پاسخگو باشیم که این موضوع در جاهای دیگر به هیچ عنوان رعایت نمی‌شود و می‌بینیم که با ارائه پیشنهادهای عجیب و غریب به بازیکنان ؛ باعث افزایش بی رویه دستمزد آنها می‌شوند و هیچگونه کنترلی هم روی آن صورت نمی‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: این شرایط دو اتفاق مهم را در بر دارد؛ یکی این‌که هر ساله شاهد رشد دلال‌ها و قوی ترشدن آنها هستیم و دیگری این‌که قیمت بازیکنان به شکل بی رویه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

وی از نهادهای ذیربط خواست تا نظارت جدی تری در این زمینه داشته باشند.

رویانیان گفت: قرارداد داخلی بازیکنی امضا می‌شود اما از باشگاه‌های دیگر با این بازیکن تماس می‌گیرند و حتی دو برابر قیمت قرارداد را به آنها پیشنهاد می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود باشگاه در روند جذب بازیکن دچار مشکل شود.

وی افزود: حتی به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند که جریمه قرارداد داخلی آنها را برای فسخ قرارداد می‌پردازند که این کار؛ عملی غیر حرفه‌ای وخارج از اصول اخلاقی و ورزشی است و یک قرارداد سالم را از مسیر خود خارج می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.