انتقاد شدید کارگردان « آشغال های دوست داشتنی » از کیفیت پائین نمایش این فیلم برای منتقدان

ممتازنیوز:

2-1-2013111522440

محسن امیر یوسفی امروز پنجشنبه پس از پایان نمایش فیلم “اشغالهای دوست داشتنی” که که ویژه اهالی مطبوعات بود، به نحوه و کیفیت نمایش این فیلم اعتراض کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، پیش از این براساس اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، قرار بود امروز پنجشنبه دوفیلم “گزارش یک جشن” ساخته ابراهیم حاتمی کیا و “صدسال به این سالها” سامان مقدم برای نویسندگان و خبرنگاران رسانه ها در سالن نمایش وزارت ارشاد پخش شود که با ایجاد تغیراتی در برنامه، فیلم “آشغال های دوست داشتنی” به جای فیلم حاتمی کیا پخش شد.

محسن امیریوسفی کارگردان “آشغالهای دوست داشتنی”که در کنار مطبوعاتی ها به تماشای فیلم خود نشسته بود، پس از پایان فیلم با صدایی بلند نسبت به کیفیت پایین نمایش فیلمش اعتراض کرد.

امیریوسفی در حالی که از شدت عصبانیت صدایش می ارزید گفت: این فیلم همان فیلمی است که از جشنواره کنارش گذاشتند و حالا با این کیفت بد تصویر و صدا برای مطبوعاتی نمایش می دهند. این تمام فیلم “آشغالهای دوست داشتنی ” بود که مورد مخالفت مسئولان سازمان سینمایی قرار گرفت.

کارگردان این فیلم در ادامه اعتراضش خطاب به مسئولان برگزاری این جلسه عنوان کرد: اگر پیش از این به من گفته بودند فیلم را با کیفیت خوب نمایش می دادم . اهالی مطبوعات قابل احترامند.

حرفهای امیریوسفی با تشویق حاضران در سالن ارشاد روبرو شد.

گفتنی است که فیلم “گزارش یک جشن” ابراهیم حاتمی کیا قرار بود روز پنجشنبه ساعت دو بعدازظهر برای مطبوعاتی ها پخش شود که در یک جابجایی، فیلم “آشغالهای دوست داشتنی” جایگزینش شد. در جلسه امروز ابتدا فیلم سامان مقدم برای حاضران به نمایش درآمد.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.