انتقال وجه کارت اعتباری با دست دادن

در این سیستم بدن انسان جایگزین پورت USB یا بلوتوث می‌شود. کارایی سیستم مفهومی Connected Me بسیار بیشتر از انتقال یک فایل ساده موسیقی است؛ انتقال وجه بین کارت‌های اعتباری دیجیتال در هنگام دست دادن دو نفر یا پرینت گرفتن اسناد و فایل ها تنها با گذاشتن دست بر روی پرینتر از امکانات جادویی این سیستم است.

ایسنا:با فناوری ابداعی سونی اریکسون قادر خواهید بود در هنگام دست دادن با یکدیگر وجه مورد نظر را بین کارت‌های اعتباری دیجیتال منتقل کنید!

سیستم مفهومی Connected Me که توسط محققان شرکت سونی اریکسون ابداع شده است، از بدن انسان به عنوان پل ارتباطی بین گجت‌های مختلف استفاده می‌کند!

این سیستم مفهومی قابلیت رد و بدل شدن سیگنال داده‌ها بین گجت‌های مختلف را بدون نیاز به بلوتوث یا پورت USB‌ و تنها از طریق بدن انسان امکانپذیر می‌کند!

«هانس وستبرگ» مدیرعامل شرکت سونی اریکسون در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی و کنگره جهانی موبایل دستاورد جدید محققان شرکت را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شرکت برای نشان دادن نحوه عملکرد سیستم مفهومی Connected Me یک تلفن همراه را در دست گرفت و دست دیگر را بر روی حسگر یک سیستم صوتی قرار داد. سیگنال داده های MP3 تنها با عبور از بدن «وستبرگ» به سیستم صوتی منتقل و پخش شدند.

در حقیقت در این سیستم بدن انسان جایگزین پورت USB یا بلوتوث می‌شود.

کارایی سیستم مفهومی Connected Me بسیار بیشتر از انتقال یک فایل ساده موسیقی است؛ انتقال وجه بین کارت‌های اعتباری دیجیتال در هنگام دست دادن دو نفر یا پرینت گرفتن اسناد و فایل ها تنها با گذاشتن دست بر روی پرینتر از امکانات جادویی این سیستم است.

شرکت سونی اریکسون از تولید تجاری این سیستم مفهومی ظرف ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده خبر داده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.