انتقال ۳ وجهی در عابربانک‌ها همچنان غیرفعال است

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

انتقال ۳ وجهی در عابربانک‌ها همچنان غیرفعال است | چاپ |
چهارشنبه ۲۶ تیر ساعت ۱۳:۰۹ درحالی که ۳ ماه از اعلام راه‌اندازی خدمت تازه بانکی مبنی بر “انتقال وجه ۳ جانبه” می گذرد، در عمل این خدمت برای مردم کاربردی ندارد و غیر فعال است. به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از خبرگزاری تسنیم، ۳ ماه از راه اندازی خدمت تازه بانک مرکزی مبنی بر انتقال وجه سه جانبه در شبکه شتاب درحالی می گذرد که باوجود اعلام مسئولان بانک مرکزی این خدمت همچنان در عابربانک‌ها برای مردم کارایی ندارد.
این درحالی است که بانک مرکزی در زمان راه اندازی این خدمت تازه بانکی اعلام کرده بود که از این پس دارندگان کارت های  اعتباری ۲۲ بانک عضو شتاب می توانند  بدون تطابق بانک صادرکننده مبدا و مقصد اقدام به انتقال وجه نمایند.
البته تعداد بانک‌های مشمول انتقال وجه ۳ جانبه در ماه‌های بعد افزایش یافت و هم اکنون طبق اعلام بانک مرکزی بانک‌هایی که این خدمت را به مردم ارائه می‌دهند، عبارتند از آینده، اقتصاد نوین، پاسارگاد، توسعه تعاون، توسعه صادرات، حکمت ایرانیان، دی، رسالت، رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، کارآفرین، گردشگری، مسکن، ملی ایران، موسسه اعتباری‌توسعه‌ و کشاورزی.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.