انتقام عجیب زن قهر کرده از همسرش!

۳۱فروردین۱۳،

یک زن که با همدستی پدر و برادرش از مغازه طلافروشی شوهر خود یک و نیم کیلو طلا به سرقت برده بود، دستگیر شد.

 زهرا که اختلافات خانوادگی را انگیزه خود دانسته است، چند روز پیش پس از مشاجره و دعوای شدید با شوهرش، از خانه قهر کرد و به خانه پدرش در یکی از روستاهای نزدیک شهر سبزوار رفت.

یک روز نگذشته بود که مغازه طلافروشی شوهر این زن مورد دستبرد قرار گرفت. مرد طلافروش که شوکه شده بود، در مراجعه به کلانتری ۱۲ سبزوار اعلام شکایت کرد و گفت دزدان یک و نیم کیلوگرم طلا از مغازه‌ام به سرقت برده‌اند.

سرهنگ آزادواری، رئیس پلیس سبزوار در این باره به خبرنگار شوک گفت: تحقیقات ویژه پلیسی، سرنخ‌هایی به دست پلیس داد که سبب دستگیری همسر قهرکرده مرد طلافروش شد. این زن با تناقض‌گویی قصد داشت مسیر بازجویی‌های پلیسی را منحرف کند اما وقتی وی در برابر شواهد پلیسی قرار گرفت، راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و طراحی سرقت را پذیرفت.

وی به کارآگاهان گفت: از شوهرم کینه به دل گرفته بودم و نقشه سرقت را با همدستی پدرم و برادرم سعید کشیدیم. ما در غروب یک روز تعطیل، قفل در مغازه طلافروشی را بریدیم و حدود یک و نیم کیلوگرم طلا را به سرقت بردیم.

سرهنگ آزادواری گفت: در پی این اظهارات، ماموران انتظامی پدر زن مرد طلافروش که ابوالقاسم نام دارد و برادر زنش را دستگیر کردند. این پدر و پسر نیز در بازجویی‌ها با ابراز پشیمانی، ادعا کردند وقتی ناراحتی دختر خانواده را دیده‌اند، تصمیم به این انتقامگیری گرفته‌اند و هیچ نیاز مالی‌ای برای سرقت نداشتند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.