انجام بیش از ۵۱ هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال ‌جاری تاکنون بیش از ۵۱ هزار بازرسی از اصناف در سطح استان انجام شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از «شاتا»، سالار حسین پور گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی، جهت کنترل و جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز سالجاری توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و شهرستان‌ها و همچنین بازرسان امور اصناف جمعاً ۵۱ هزار مورد بازرسی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۲۹۴۶ مورد تخلف کشف و تعداد ۱۶۱۶ پرونده متشکله با ارزش ریالی ۱۹ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

وی گفت: یکی از وظایف دولت تأمین مایحتاج اساسی و عرضه آن بین مردم است و در این راستا نمایشگاهها و فروشگاههای عرضه کالاهای اساسی در استان و در قالب طرح ضیافت اقدام به عرضه این اقلام خواهند کرد.

حسین پور با اشاره به اینکه بازرسان این سازمان به ‌طور ویژه گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور را کنترل می‌کنند، گفت: این اقدامات در راستای آسایش خاطر عمومی جامعه است.

وی از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.