انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه باهنر کرمان با کمبود بودجه روبروست

۲۴م آذر ،

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: با وجود کمبود بودجه و اعتبارات در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی دانشجویی برنامه های خوبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه کویر، دکتر نصرالله گرامی در نشست کارگروه تحکیم همبستگی و هویت ملی دانشگاه‌های کشور که به مدت دو روز به میزبانی استان کرمان درحال برگزاری است، با اشاره به تحصیل بیش از ۱۸ هزار دانشجو در دانشگاه باهنر کرمان، اظهار کرد: این دانشگاه هم اکنون در بیش از۴۵ رشته و گرایش در مقطع دکتری دانشجو دارد.

وی افزود: به جز یکی دو مورد، در کلیه رشته‌های دانشگاهی نیز مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه دایر است.

گرامی با بیان اینکه برای توسعه کشور نیاز به پیشرفت‌های علمی داریم، گفت: فعالیت‌های فرهنگی نیز به طور جدی در دستور کار قرار دارد و این امر در شرایط کنونی و با توجه به جنگ نرم دشمن از حساسیت بالاتری برخوردار است.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: اگرچه در این خصوص با کمبود جدی اعتبارات روبرو هستیم، اما با همین مقدار بودجه‌ای که در اختیار است توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

گرامی به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره و بیان کرد: هم اکنون در بعضی از جلساتی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود متاسفانه شاهد انجام یک سری فعالیتهای انتخاباتی از سوی احزاب و گروه‌های مختلف هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای هدایت این فعالیت‌ها برنامه‌های جدی باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم با حل مشکلات مربوط به بودجه‌ها و اعتبارات بتوانیم در این زمینه فعالیت‌های مطلوبتری را انجام دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.