انجمن با حمایت اعضای خود به فعالیت می پردازد

۳۰م آذر ،

انجمن عکاسان ایران با حمایت و توان مالی اعضای خود به فعالیت می پردازد.

حسن غفاری از اعضاء انجمن عکاسان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمیممتازنیوز، در خصوص حمایت ارگان ها از انجمن عکاسان ایران گفت: هیچ حمایتی از سازمان و ارگانی تا به حال صورت نگرفته است و انجمن تا به حال با حمایت و توان مالی اعضای خود به فعالیت پرداخته است.
وی افزود: انجمن ها در ایران بیشتر باید براساس مردم نهاد بودن و حمایت  اعضای خودشان فعالیت خود را پیش ببرند.
غفاری در اشاره به ملحق شدن انجمن به خانه هنرمندان گفت: با پیوستن به خانه هنرمندان و استفاده از گالری و سالن های آن انجمن توانست در برنامه های خود منسجم تر و با برنامه عمل کند.
این استاد عکاسی در خصوص نمایشگاه زلزله آذربایجان در طول برنامه ۱۰ روزه با عکاسان عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه احساس همدردی هنرمندان با مردم مناطق زلزله زده در این شرایط سخت و سرمای زمستان است.
وی تاکید کرد: عکاسان با عکس های خود در این نمایشگاه حسن مشارکت اجتماعی مخاطبان را برمی انگیزند.
غفاری در اشاره به متفاوت بودن برنامه ۱۰ روزه با عکاسان گفت: تنوع موضوعی که در این ۱۰ روز تدارک دیده شده است متفاوت با برنامه سایر  انجمن ها در طول سال است.
وی در اشاره به استقبال عکاسان گفت: استقبال عکاسان در طول این چند روز به حدی بود که سالن های دیگر خانه هنرمندان را نیز برای عکاسان اختصاص دادیم.
وی افزود: حتی عکاسان خارجی نیز با تماس هایی که با دفتر انجمن داشتند استقبال خود را برای دیدن این برنامه ها نشان دادند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.