انجمن حمایت از بیماران کلیوی هزینه‌های کودک دوساله دیالیزی را می‌پردازد

معاون ارتباطات و بین‌الملل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران با اشاره به گزارش «کودک دوساله دیالیزی نمی‌خواهد بمیرد»، گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی هزینه‌های درمان کودک دوساله دیالیزی را می‌پردازد.

داریوش آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به گزارش «کودک دوساله دیالیزی نمی‌خواهد بمیرد» که دیروز در خبرگزاری فارس منتشر شد، اظهار داشت: بلافاصله پس از این خبر بررسی‌های لازم برای کمک به این طفل بیمار دیالیزی توسط انجمن کلیوی شهر کاشان و خیرین صورت پذیرفت.

وی افزود: به دلیل آنکه این کودک بیمار حدود ۲ سال سن دارد و از نظر وضعیت جسمی ضعیف و لاغر است پزشکان توصیه کردند که از کلیه کودک ۶ تا ۷ سال باید به این کودک بیمار پیوند زده شود که بهترین گزینه برای وی پیوند از جسد است.

آرمان تصریح کرد:‌ تمام اقدامات برای روند رسیدگی درمان این کودک از طریق انجمن خیریه بیماران کلیوی صورت می‌پذیرد و این انجمن تمام هزینه‌های درمان این کودک را متقبل خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ در این زمینه تقاضا داریم از مراکز پیوند در سراسر کشور تا برای پیوند این کودک با این انجمن از نظر اطلاع‌رسانی همکاری‌های لازم را انجام دهند زیرا بهترین گزینه برای درمان به خصوص پیوند کلیه این کودک پیوند از طریق فرد مرگ مغزی است که می‌توان در تهران یا اصفهان این پیوند را انجام دهیم.

معاون ارتباطات و بین‌الملل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران خاطرنشان کرد:‌ خیرین و مراکز پیوند کلیه در سراسر کشور می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۳۹۹۶۲ روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در ساعت اداری تماس بگیرند.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.