انجیل ۲۰ هزار پوندی «الویس پریسلی» به حراج می‌رود

قانون- انجیلی متعلق به «الویس پریسلی» ماه آینده میلادی چکش حراج می‌خورد.

به گزارش ایسنا، این انجیل حاشیه‌نویسی شده متعلق به الویس پریسلی ـ خواننده معروف آمریکایی ـ ماه آینده میلادی به قیمت تخمینی ۲۰ هزار پوند به حراج گذاشته می‌شود.

این کتاب ۱۶۰۰ صفحه‌ای توسط دایی این خواننده اسطوره‌ای برای اولین کریسمسش در «گریسلند» به او هدیه شد.

به گزارش بی.بی.سی، «سلطان راک اندرول» در حاشیه‌ی یکی از صفحه‌های انجیلش نوشته است: قضاوت یک انسان برحسب حقیر‌ترین کار یا رابطه‌اش، مانند داوری‌کردن در مورد اقیانوس با در نظر‌گرفتن یک موج است.

این انجیل با برجسته‌‌کاری‌هایی ازجنس طلا،در جلدی چرمی پوشیده شده و یکی از ۱۰۰ یادگاری الویس پریسلی است که حراجی «امگا» آن را در هشتم سپتامبر به فروش می‌گذارد. پیش‌بینی می‌شود این اثر به قیمتی بیش از ۲۰هزار پوند خریداری شود.

الویس آرون پریسلی (۱۹۷۷-۱۹۳۵) خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم است. مرگ او در سن ۴۲ سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش به فروش موفق کارهای او خاتمه بخشید.

او در دوران شکوفا شدن سبک «راک اند رول» به ویژه در نیمه‌ی دوم دهه ۱۹۵۰ بر آن حکمرانی می‌کرد‌؛ چنان که به «سلطان راک اندرول» مشهور شد.

الویس پریسلی از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه که از هر کدام از آنها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و یا بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها،‌ موفقیت‌ اقتصادی رکورد شکنی را کسب کرد.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.