انحلال سازمان نوسازی در شورای سوم منتفی شد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: با توجه به رویکرد تازهی که در فضای سازمان نوسازی داشتیم و گزارش‌های شفافی که ارایه کردیم بحث انحلال سازمان نوسازی در سومین دوره شورای شهر تهران منتفی شده است.

به گزارش ممتاز : علیرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به افزایش اعضا و ۳۱ نفره شدن شورا، ظرفیت تازهی در شورای اسلامی شهر تهران به وجود آمده است، بافت فرسوده می‌تواند یکی از اولویت‌های شهری باشد.

جعفری با اشاره به جلسات مشترک با محوریت بافت فرسوده با اعضای شورا، گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایمان را با تعدادی از اعضای تازه اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا در بدو ورود در حوزه تصمیم‌گیری‌ موضوعات شهری بتوانیم از یک ظرفیت تخصصی ویژه در بحث بافت فرسوده استفاده نماییم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به بحث انحلال سازمان در شورای شهر سوم گفت: با توجه به رویکرد تازه در فضای سازمان و گزارش‌های شفاف ارایه شده، بحث انحلال منتفی شده است.

جعفری در پاسخ به این سوال که موضوع ابهام در تکلیف “انتشار ۴۰۰ میلیارد تومانی اوراق مشارکت برای بافت‌های فرسوده در چه وضعیتی است”، گفت: با توجه به حسابرسی که در سال انجام شد، همه ابهامات در این حوزه حل و گزارش حسابرسی هم آماده شده است. در فرآیند تحقیق و تفحص، ماموریت‌هایی که داده بودند انجام شد و ابهامی در این حوزه نداریم.

وی ادامه داد: گزارشی کامل را به اعضای تازه ارایه می‌کنیم تا بدون هیچ شبهه‌ای بتوانند یک نگاه مثبت و تقویت‌کننده به سازمان داشته باشند.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.