اندیشه های امام خمینی با رویکرد شعار سال در ایرانصدا

خبرگزاری آریا- گروه دانش  و فناوری رادیو ایرانصدا در برنامه مداردانش به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی( ره)، ویژه برنامه ۱۴ خرداد را گرامی می دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا، برنامه ی زنده مدار دانش مبتنی برسلسله  اندیشه های امام خمینی با رویکرد سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تفکرات امام خمینی(ره) در زمینه عدم وابستگی به غرب و تاکید بر پیشرفت در زمینه های علمی و صنعتی به بحث و گفتگو می پردازد.
 این برنامه به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، با هدف تبیین تفکر حضرت امام خمینی در خصوص خودکفایی و حرکت به سوی عدم وابستگی علمی و صنعتی به غرب و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از  تولید داخلی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.
برنامه اندیشه ی علمی امام خمینی کاری از گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا ست که با کارشناسی دکتر محمد حسن شجاعی فر استاد دانشگاه علم و صنعت و دکتر محمد باقر علم الهدی استاد حوزه و دانشگاه اجرا می شود.
این برنامه به سردبیری مازیار دشتبان و تهیه اعظم السادات جعفرآبادی روز یکشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۳ به صورت زنده  از گروه دانش  و فناوری رادیو ایرانصدا پخش می شود.
علاقمندان می توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایرانصدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه  و ضمن شنیدن این برنامه فایل صوتی آن را دریافت کنند.  

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.