“اندیشه های شهید مطهری” در شبکه سحر بررسی می شود

مجموعه برنامه “اندیشه های شهید مطهری” با هدف معرفی اندیشه های شهید مرتضی مطهری در سیمای اردوی شبکه جهانی سحر تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه به تهیه کنندگی حسن سیف اللهی در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه ای در دست تهیه است.
سیف اللهی با اشاره به اینکه این برنامه در قالب گفت و گوی مجری کارشناس با صاحبنظران و با حضور میهمانان در استودیو تولید می شود،گفت: در هر برنامه یک موضوع از دیدگاه شهید مطهری مورد بررسی قرار می گیرد و تبیین موضوعاتی که نیاز به بحث و بررسی بیشتری دارند، در چند برنامه مورد بسط و واکاوی دقیق تر قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه “اندیشه های شهید مطهری” در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد، افزود: در این برنامه موضوعاتی همچون “رسول خدا (ص)”، “امام علی (ع)”، “امام حسن (ع)”، “امام حسین (ع)”، “سیره امامان”، “انسان شناسی”، “انسان کامل”، “حق و باطل”، جایگاه “زن در اسلام و مقام حضرت زهرا (س)”، “امام مهدی (عج)” و “توحید” را از دیدگاه استاد شهید مرتضی مطهری بررسی خواهیم کرد.
حسن سیف اللهی، بخش پرسش و پاسخ حضار و کارشناسان را به عنوان بخش پایانی هر قسمت از برنامه ذکر کرده و اظهار نمود: از دیگر آیتم های این برنامه، تصویر و نریشن از فرازی از سخنرانی شهید مطهری، کپشن سخنان استاد مطهری یا بزرگانی که در مورد ایشان مطلبی نقل می کنند، کپشن جمع بندی موضوعات و وله تصویری را می توان نام برد./ی۲
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.