انسداد مرزها مهمترین اولویت پلیس مرزبانی کشور است

فرمانده نیروی انتظامی:

احمدی مقدم گفت: انسداد مرزها یکی از دغدغه‌های اصلی و مهمترین اولویت مرزبانی کشور است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در سفر به شهرستان مرزی ” قصرشیرین ” کرمانشاه با تاکید بر اینکه در زمینه انسداد مرزی و ورود مواد مخدر به کشور در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم ، گفت: انسداد مرزها یکی از دغدغه های اصلی و مهمترین اولویت مرزبانی کشور است . 

احمدی مقدم افزود: در سالی که به نام ” سال تولیدملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ” از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، نیروی انتظامی با تمام توان از مرزها محافظت می نماید و اجازه ورود قاچاق به داخل کشور را به قاچاقچیان نمی دهد. 

این مقام انتظامی تاکید کرد : این برخورد با قاچاقچیان در سال جاری پررنگ تر و منسجم تر از سالهای گذشته است .

وی در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای استان کرمانشاه بیان داشت : با تلاش مرزبانان استان و هماهنگی های خوبی که بین دستگاههای مسوول در این استان وجود دارد و همچنین بازدید هوایی چند ساعته ای که از نوار مرز داشتم به شکر خدا ، هم وضعیت ظاهری پاسگاهها و هم وضعیت تجهیزات و آمادگی مرزبانان بیش از حد انتظار بود و خروجی آن امنیت مطلوبی است که در این نقطه صفر مرزی وجود دارد.

فرمانده ناجا در ادامه گریزی هم به اعتبارات مرزبانی زد وعنوان کرد : ۱۰۳ میلیارد تومان برای انسداد مرزها و ۱۰۰ میلیارد تومان هم برای تقویت بنیه دفاعی مرزی در بودجه امسال در نظر گرفته شده ، امید است با تخصیص این بودجه بتوانیم به اهداف خود در برنامه برسیم .

وی ادامه داد : ما اعتقاد داریم هرچقدر در مرزها به لحاظ ریالی سرمایه گذاری کنیم و مرزبانی را تقویت نماییم ، منفعت آن به کشور برخواهد گشت و دولتمردان هم در این رابطه با ما هم فکر و همدل هستند .

این مقام انتظامی در شهرستان مرزی ” قصرشیرین ” در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص انسداد مرزهای شرقی کشور گفت : در دو کشور” افغانستان ” و ” پاکستان ” ، کلیه ورودها و خروجها را کنترل کرده ایم و در زمینه انسداد مرزی جهت ورود مواد مخدر به کشور در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم وانسداد مرزها یکی از دغدغه های اصلی و مهمترین اولویت مرزبانی کشور است .

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال گذشته اشاره و تصریح کرد : سفر پر خیر و برکت فرمانده معظم کل قوا منجر به آن شد که اعتبارات خوبی برای امنیت مرزهای استان در نظر گرفته شود و سرمایه گذاری در مرزهای غربی شدت گرفته است .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.