انسداد یک هفته‌ای بخشی از خیابان انقلاب تقاطع ولیعصر / اعلام مسیرهای جایگزین

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

IMG_6463.jpg

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به انسداد لاین جنوبی خیابان انقلاب (مسیر غرب به شرق) در محدوده خیابان‌های ابوریحان تا چهارراه جهان‌نما گفت: انسداد این محور با توجه به درخواست شهرداری تهران و احتمال ریزش زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) بوده است.

سرهنگ جمال بذرافشان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: از ساعات اولیه صبح شنبه لاین جنوبی خیابان انقلاب حدفاصل خیابان ابوریحان تا چهارراه ولیعصر (جهان‌نما) مسدود شده است و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده نمایند.

وی سبب این امر را درخواست شهرداری تهران در این خصوص و احتمال ریزش زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) عنوان نمود و به ایسنا گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته این محور به مدت حدود یک هفته مسدود خواهد بود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، ترجیحا از میدان انقلاب به سمت مسیرهای جایگزین حرکت نمایند تا با بار ترافیک در تقاطع ابوریحان مواجه نشویم.

سرهنگ حسن عابدی، سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در خصوص مسیرهای جایگزین با تاکید بر اینکه در تقاطع‌های اسکندری و میدان انقلاب بنرهای راهنما و مسیرهای جایگزین نصب شده است به ایسنا گفت: با توجه به اینکه غرب به شرق خیابان انقلاب قرار است به مدت یک هفته در محدوده ابوریحان تا چهارراه ولیعصر(عج) مسدود شود بر این اساس رانندگانی که قصد دارند این مسیر را طی نمایند باید از میدان انقلاب وارد کارگر به سمت شمال شده و از بلوار کشاورز یا خیابان طالقانی استفاده نمایند.

وی افزود: همچنین رانندگان می‌توانند پس از ورود به میدان انقلاب به سمت جنوب رفته و از خیابان جمهوری به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید نمود: رانندگانی که قصد دارند مجددا وارد خیابان انقلاب مسیر غرب به شرق شوند می‌توانند از خیابان جمهوری و تقاطع‌های رازی، سی تیر و یا خیابان فردوسی به سمت شمال رفته و پس از آن وارد خیابان انقلاب شوند و ادامه مسیر دهند.

وی با اشاره به اینکه تردد تا خیابان ابوریحان فعلا برای خودروها امکانپذیر است، تاکید نمود: در عین حال پیشنهاد می‌کنیم رانندگان از میدان انقلاب تغییر مسیر دهند تا با ترافیک تقاطع ابوریحان برخورد نکنند.

به گفته عابدی همچنان طول خیابان فلسطین مسیر شمال به جنوب باز بوده و رانندگان می‌توانند در این مسیر تردد نمایند.

سرکلانتر مناطق مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مسیر ویژه این خیابان برای تردد اتوبوسهای تندرو باز است، در خصوص ترافیک صبحگاهی این مسیر گفت: با توجه به اینکه بار ترافیک صبحگاهی در این محدوده معمولا سنگین نمی باشد مشکل خاصی نداشتیم اما پیش‌بینی می‌شود در بعد از ظهر با بار ترافیک سنگین در این محدوده مواجه شویم لذا مجددا پیشنهاد می‌کنیم شهروندان از میدان انقلاب تعیین مسیر نمایند تا در ترافیک خیابان انقلاب و تقاطع ابوریحان قرار نگیرند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.