انصارالله یمن ائتلاف عربی را به چالش کشید: برای تبادل اجساد عملیات جیزان آماده‌ایم

انصارالله یمن در واکنش به ادعاهای رسانه‌های وابسته به ائتلاف عربی درباره عدم صحت تصاویر و صحنه‌های منتشر شده از عملیات ارتش در محور جیزان، اعلام کرد آماده تبادل اجساد کشته‌های این عملیات است.

به گزارش ممتازنیوز، به نقل از المسیره، انصارالله یمن به اتهام‌زنی‌های ائتلاف عربی مبنی بر جعل تصاویر عملیات نظامی در محور جیزان واکنش نشان داد و اعلام کرد تمایل دارد اجساد کشته شدگان این عملیات را مبادله کند.

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توئیتی خطاب به ائتلاف عربی گفت: اگر صحنه‌های عملیات جیزان چنان شما را به وحشت انداخته که از درک واقعیت عاجز هستید، پس عملیات و صحنه‌های آینده را چطور توصیف خواهید کرد؟ 

وی افزود: آماده‌ایم برای پاسخ به کسانی که تردید دارند با کشورهای متجاوز (اشاره به کشورهایی که در عملیات ائتلاف عربی شرکت دارند)، از طریق صلیب سرخ اجساد را مبادله کنیم.

وی همچنین از رسانه‌هایی که صحت صحنه‌های پخش شده از عملیات جیزان توسط انصارالله را زیر سوال می‌برند خواست با سربازانی که تصاویر آنها در این صحنه‌ها مشخص است، مصاحبه کنند.

الحوثی همچنین گفت: این یک محک و آزمون حقیقی برای اثبات نادرست بودن ادعاهای ائتلاف عربی درباره عملیات جیزان است.

 اخیرا انصارالله یمن اعلام کرد، پس از یک عملیات گسترده در محور  الخوبه – وادی جاره که منجر به کشته و زخمی شدن و اسارت بیش از ۲۰۰ سرباز عربستان و سودانی گشت، کنترل ۱۵۰ کیلومتر مربع و ۴۰ منطقه در جیزان را در دست گرفته است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.