انصراف در ۹۹۹۰ پیامک‌های بانکی را لغو می‌کند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مشترکانی که از طریق سامانه ۹۹۹۰ عدم تمایل خود را برای دریافت پیامک را اعلام کرده‌اند، از همهی پیامک‌های حاوی اطلاع‌رسانی و خدمات بانکی محروم می‌شوند.
به گزارش تفسیری موبنا با قطع پیامک های تبلیغاتی، ارسال پیامک های اطلاع رسانی بانک، سازمان و موسساتی که افراد در آنجا عضو می باشند محدود شده و کاربر قادر iبه دریافت این پیامک ها هم نیست.
این در حالیست که مشترکان تلفن همراه از طریق پیام های کوتاهی که از طریق موسسات و ادارات مختلف ارسال می گردد می توانند ازامکانات و تسهیلات رفاهی و بانکی و خدمان بسیاری از موسسات اطلاع حاصل کنند.
براین اساس قطع این پیامک ها iبه سبب عدم تمایل iبه دریافت پیامک های تبلیغاتی منجر iبه اعتراض بسیاری از مشترکان تلفن همراه شده است.
در همین حال مسوولان شرکت مخابرات ایران اعلام کرده اند که در حال حاضر قادر نیستند محتوای پیامک‌ها را بررسی کند و بدانند که از کدام سازمان و شرکت چه پیامکی برای مشترکان ارسال شده است.
مشترکان برای قطع اس ام اس های تبلیغاتی می توانند از تلفن های ثابت iبه شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و در صورت استفاده از تلفن های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرند. پس از پخش ۷ آیتم موجود شماره آنها iبه شکل خودکار iبه اپراتور وصل می گردد که iبه این ترتیب می توانند شماره خود را برای انصراف از دریافت پیامک های تبلیغاتی اعلام کنند.
بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورهای تلفن همراه باید برای ارسال پیامک‌های انبوه از مشترکان خود اجازه بگیرند.
با اجرای این مصوبه، اپراتورهای تلفن همراه این موضوع را با ارسال پیامک از مشتریان خود استعلام کرده‌اند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.