انفجار یک آیفون ۵ دیگر باعث آسیب دیدن چشم کاربر شد

ممتازنیوز:

در حالیکه شرکت اپل به شدت در تلاش است تا به مشتریان چینی خود در مورد عدم استفاده از شارژرهای غیراصلی هشدار دهد، خبری در مورد انفجار یک اسمارت فون آیفون ۵ دیگر منتشر گردید، البته این بار پای یک شارژر در میان نیست. خبر می رسد که خانمی چینی با نام Li در حال مکالمه با دوست خود بوده (حدود ۴۰ دقیقه) که احساس می کند صفحه نمایش آیفون بیش از حد گرم شده است. او تلاش می کند که به مکالمه خود پایان دهد، اما تاچ صفحه کار نمی کند. بعد از آن دستگاه منفجر می شود.

exploded-iphone

این خانم می گوید، بعد از این انفجار او قادر به باز کردن یکی از چشم های خود نیست و احساس می کند که چیزی درون چشم او قرار گرفته است. دکتر نیز متوجه وجود چیزی در چشم او شده ضمن اینکه چشم های او قرمز و ملتهب می باشد. این کاربر به رسانه های چینی گفته که آیفون ۵ خود را در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ خریداری کرده و از زمان خریداری آن یکبار دستگاه از دستش رها شده است. همین ضربه خوردن باعث شده تا فرو رفتگی کوچکی در بالا و سمت راست دستگاه ایجاد شود، یعنی جایی که دقیقا انفجار رخ داده است. البته او می گوید بعد از ضربه دیدن این دستگاه او همچنان می توانسته با اسمارت فون کار کند.

او ادامه می دهد که انتظار هیچ غرامتی از سوی کمپانی اپل را ندارد، اما او کنجکاو است تا جواب این سئوال را بداند که چرا اسمارت فون های ارزان قیمت تر دوستانش که دارای مشکلی مشابه هستند منفجر نشده اند. بخش خدمات پس از فروش اپل اعلام کرده که آنها به این موضوع رسیدگی خواهند کرد. همانطور که قبلا هم اعلام شد شوک الکتریکی باعث شد تا یکی از کاربران آیفون ۵ در چین کشته شود، باید دید دلیل اصلی مشکل بوجود آمده برای این کاربر چه بوده است.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.