انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع شیشه

Multimedia_pics_1390_5_Photo_2071.jpg

فرمانده انتظامی مشهد از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مخدر صنعتی شیشه و کریستال در این شهر خبر داد.

سرهنگ احد کریمی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت چهار تن از اعضای خانواده در امر تهیه و توزیع مخدر صنعتی شیشه و کریستال، ماموران کلانتری ۲۶ مشهد مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی با بیان اینکه تیم مبارزه با موادمخدر کلانتری ۲۶ پس از اطمینان از صحت اخبار واصله تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: پلیس مخفی‌گاه این افراد را شناسایی و در عملیات پلیسی چهار متهم پرونده که از اعضای یک خانواده بودند را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان مقادیری مخدر صنعتی شیشه و کریستال را کشف و ضبط کردند.

کریمی هویت سرکرده این باند را فردی به نام «کاظم» ۵۰ ساله عنوان و اظهار کرد: دیگر افراد دستگیرشده نیز «هاشم»، «جاسم» و «محمدرضا» نام دارند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص از سوی ماموران ادامه دارد به ایسنا گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وقوع هرگونه موارد این چنینی از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آن را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با آن اقدام شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.