انهدام باند سارقان لوازم خودرو غرب پایتخت

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی صبح امروز از دستگیری چهار سارق حرفه ای که اقدام به سرقت خودرو شهروندان تهران ساکن در غرب پایتخت می کردند،طی اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد دلاور القاصی مهر رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اعلام این خبر عنوان کرد: صبح روز گذشته جمعه چهاردهم مهرماه جاری در راستای طرح امنیت محله محور ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در حوالی شهرک اکباتان به چهار مرد جوان که در داخل یک دستگاه خودرو پراید پارک شده نشسته بودند مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
سرگرد القاصی مهر ادامه داد:ماموران پس از اینکه به جوانان نزدیک شدند ضمن بررسی موضوع از راننده خودرو در خواست مدارک کردند که راننده از ارائه کارت شناسایی و مدارک احراز هویت خودرو امتناع ورزید.
به دنبال این موضوع راننده و سرنشینان خودرو پراید دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال داده شده و تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند.در خلال بازجویی های پلیسی مشخص شد متهمان که “حمید.خ”،”ابوالفضل.ع”،”رامین.م” و “علیرضا.ک” نام داشتند از سارقان حرفه ای خودرو در غرب پایتخت هستند.
رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی در خاتمه افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر سرقت های اجتمالی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.